U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00

Klantenservice

Hoe en wanneer kan ik de webshop van Succes Fashion contacteren ?

Voor vragen of opmerkingen kan u ons best contacteren via webshop@succes.be.
Of bel ons op het nummer van de webshop : +32(0)2 452 48 20. We zijn best bereikbaar van dinsdag tot zaterdag van 11u tot 17u.
In derde instantie kan u ook naar de winkel bellen : +32(0)2 452 27 57 van dinsdag tot zaterdag van 10 tot 18u.

Wij helpen u graag verder !

 

Eenvoudig bestellen

Winkelen bij Succes Fashion kan 24 uur per dag en 7 dagen per week vanuit België en Nederland.

Hoe bestellen ?

  • Zoek het artikel van uw keuze, bepaal de maat en klik op de knop BESTELLEN
  • U heeft nu het gekozen artikel in uw winkelmand geplaatst
  • U kunt nu verder winkelen of de bestelling afronden door naar uw winkelmandje te gaan.
  • In de winkelmand kan u de gekozen artikelen nog wijzigen
  • Is uw bestelling volledig ?  Druk dan op de knop GA DOOR NAAR AFREKENEN.
  • Kies uw factuurgegevens en het afleveradres.
  • Kies voor een gratis verzending of voor pick-up in de winkel.
  • Bij Pick Up hoeft u nu niets te betalen. Wacht wel op een bevestiging dat uw gekozen kleding klaar hangt in de winkel.
  • Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u om enkele persoonlijke gegevens.
  • Heeft u al een account , dan volstaat het om in te loggen met uw e-mailadres en wachtwoord.
  • Klik dan op BETAALMETHODE
  • Controleer nog even uw bestelling en verstuur. U wordt via mail op de hoogte gehouden over de voortgang van uw bestelling.

 

Reserveren

Alle producten van de webshop kan u ook reserveren (max 5 stuks) in onze fysieke winkel te Asse of te Sint-Agatha-Berchem. Na een bevestigingsmail dat het artikel klaar hangt voor u, blijft het maximum 5 werkdagen gereserveerd. Daarna wordt het artikel terug in de winkel aangeboden. Artikelen met korting (solden) kunnen niet gereserveerd worden. Bovendien is het onmogelijk om enkele dagen voor de start van een soldenperiode artikelen te reserveren.

U hoeft geen voorschot te betalen voor een reservatie. Plaats de artikelen in uw winkelmandje en ga naar de kassa : daar kan u aangeven dat u de artikels wenst te reserveren via de pick-up toets. Vermeld wel in welke winkel u komt passen.

 

Retourneren

Vanuit België kan je gratis retourneren. Niet tevreden, dan storten wij gewoon het geld terug. Vanuit andere landen dient de klant zelf de verzendkosten te betalen.

Elk besteld artikel kan binnen 14 kalenderdagen worden teruggebracht of worden omgeruild voor een ander artikel in één van onze winkels.
In elk geval wordt de retour enkel aanvaard indien het artikel onbevuild, onbeschadigd en ongedragen is, met de originele labels en etiketten en zich in de originele verpakking bevindt. 

Via de winkel

Het artikel dient in de winkel te worden afgegeven in de originele verpakking samen met het leveringsformulier. U kan steeds kiezen voor een ander artikel, of een tegoedbon. 

Terugzending met de post.

Het artikel dient te worden verpakt in de originele verpakking en samen met het leveringsformulier worden verzonden aan volgend retouradres : Succes Fashion, Mollestraat 5, B-1730 Asse. Hiertoe dient het retourlabel op de bovenzijde van de verpakking te worden gekleefd op de vorige sticker waarna de doos wordt afgegeven in het postkantoor. Het retourformulier kan u downloaden via de track&trace link die u per mail heeft ontvangen en is gratis binnen België.

 

Vervoer

€ 6 (BE)

€ 8 (NL)

Vervoer is gratis indien u €90 euro aankoopt.

De levering gebeurt door Bpost of Post.NL op het door u gekozen adres (thuisadres, kantoor, … ). Binnen België voorzien we ook de mogelijkheid tot levering in  het door u gekozen afhaalpunt van Bpost of levering in de Bpost-pakjesautomaat (24u/24- 7d/7d)