U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00

FAQ

  • ALGEMEEN

  • Zijn de artikels online gelijk en aan dezelfde prijs dan in de winkel ?

    Onze webshop is een grote weergave van onze artikelen die we in onze fysieke winkel verkopen. Er zijn enkele merken die niet online aangeboden worden. Om een volledig beeld van ons aanbod te hebben raden we u aan langs te komen in onze winkel. De prijzen in de webshop zijn dezelfde dan in de winkel.

  • Krijg ik een kortingsbon als ik online bestel ?

    Bij een bestelling via de webshop geven we geen kortingsbon mee. Dit is enkel als u in de fysieke winkel een aankoop doet. Ook als u komt omruilen in de winkel krijgt u geen kortingsbon mee.

  • Wat als mijn maat niet meer op voorraad is ?

    Succes Fashion verkoopt voornamelijk exclusieve merken waardoor we soms maar 1 stuk per maat hebben. Pas als u een bevestigingsmail van verzending ontvangt is de levering zeker. Stuur ons een e-mail indien uw maat ontbreekt en we proberen alsnog uw maat te  bestellen bij de leverancier, zonder dat er aankoopverplichting voor u is.

  • Wat is de termijn om te ruilen of terug te sturen ?

    De termijn is 14 dagen na ontvangst van de goederen.

  • Is het veilig om bij Succes Fashion online te bestellen ?

    Ja. U kunt winkelen zonder zorgen. We doen er alles aan om over de middelen te beschikken die ons in staat stellen de veiligheid van uw aankopen en uw gegevens te garanderen.

  • Is het veilig om via mijn creditcard op de webshop te betalen ?

    Ja, uw gegevens worden door middel van de SSL-technologie gecodeerd en zo overgedragen. Voor betalingen met Visa en Mastercard worden uitsluitend SET-transacties (secure electronic transactions) aanvaard. Nadat gecontroleerd is dat de kaart tot het SET-systeem behoort, neemt het systeem contact op met bank die de kaart heeft afgegeven zodat de koper de aankoop kan machtigen. Zodra de bank de authenticiteit bevestigt, wordt de betaling op uw kaart in rekening gebracht. Anders wordt de bestelling geannuleerd.

  • Wat als er een probleem is met een artikel bij de levering ?

    Gelieve dan contact met ons op te nemen via mail webshop@succes.be of telefonisch op nummer +32 (2)4524820. Wij zullen ons uiterste best doen om het probleem snel op te lossen en in het voordeel van U als klant.

    Moest u onverhoopt een probleem blijven hebben met uw online aankoop ? Probeer dan de onlinegeschillenbeslechting : https://webgate.ec.europa.eu/odr/

  • Hoe ontvang ik het bedrag van mijn retourzending ?

    België :Zodra de retourzending goedgekeurd is, ontvangt u het bedrag terug op uw rekening, inclusief alle verzendkosten.

    Andere landen : zodra de retourzending goedgekeurd is, ontvangt u het bedrag terug op uw rekening, exclusief kosten van de retourzending.

  • Kan ik mijn artikelen in elke Succes winkel ruilen ?

    Ja, dit kan in elke Succes winkel. Breng uw bestelbon mee die u ontvangen heeft per email of die in de doos zit.

  • Hoe stuur ik iets retour en wat kost het ?

    Retourneren via één van de Succes winkels of via de post is gratis in België..

    België : via de link in de "track en trace" email die u van ons heeft ontvangen, kan u een adreslabel afdrukken. Plak deze op de doos en enkel nog afgeven in de post. Simpel en gratis.

    Voor klanten buiten België : u dient zelf te zorgen voor de terugzending. Ons retouradres is : Succes SVG, Mollestraat 5, B-1730 Asse, België.

Close